
Управление на проблеми
Гарантиране на максимално качество на услугите чрез анализ на причините, предизвикали нарушение в изпълнението им, с цел тяхното избягване в бъдеще.
Договор с точно определен обхват и параметри за наличност на услугите 8х5 (8 часа х 5 дни или др., дефинира се време за реакция и отстраняване на проблем. Това коопериране е съвкупност от управляеми услуги, които са разработени съгласно най-добрите световни практики и ITIL.)
Застраховка Smart Care

Удължена гаранция
Услуга за черна техника, която удължава гаранцията на Вашите уреди с още 1, 2 или 3 години. Покрива повреди в резултат на производствен дефект и следва условията на търговската гаранция.
Случайно счупване и намокряне
Специализирана услуга за мобилни телефони, лаптопи, монитори, настолни компютриПокрива повреди, които не са включени в търговската гаранция, като случайно счупване и намокряне.
За повече информация: https://www.pic.bg/zastrahovki


