Управление на проблеми

Гарантиране на максимално качество на услугите чрез анализ на причините, предизвикали нарушение в изпълнението им, с цел тяхното избягване в бъдеще.

Договор с точно определен обхват и параметри за наличност на услугите 8х5 (8 часа х 5 дни или др., дефинира се време за реакция и отстраняване на проблем. Това коопериране е съвкупност от управляеми услуги, които са разработени съгласно най-добрите световни практики и ITIL.)

Hidden text

Застраховка Smart Care

Удължена гаранция

Услуга за черна техника, която удължава гаранцията на Вашите уреди с още 1, 2 или 3 години. Покрива повреди в резултат на производствен дефект и следва условията на търговската гаранция.

Случайно счупване и намокряне

Специализирана услуга за мобилни телефони, лаптопи, монитори, настолни компютриПокрива повреди, които не са включени в търговската гаранция, като случайно счупване и намокряне.

За повече информация: https://www.pic.bg/zastrahovki

Hidden text

Офиси

Твоята количка