Услугата „30 дни право на връщане„ е валидна само за физически лица, закупили продукти от онлайн магазина на PIC computer. За да се възползвате от тази услуга трябва да попълните формуляра за връщане на продукт не по късно 30 дни от датата на доставка. Формулярите, попълнени след 30 дни от датата на доставката на съответния продукт, няма да се вземат предвид.

Връщането на продуктите се извършва, чрез куриерска фирма за Ваша сметка. След попълването на формуляра и неговото одобрени от наш служител, ще бъде изпратен куриер до 48 часа да вземе съответния продукт на посочения адрес.

Условия за връщане:

- Ако са закупени повече бройки от даден продукт, се позволява връщане на само 1 бройка разопакован продукт. Останалите ще бъдат приети само и единствено, ако всички кутии/опаковки са оригинални и не е повредена тяхната цялост;

- При връщане на продукта трябва да е окомплектован с цялата документация, опаковка, с всички допълнителни кабели, аксесоари, които са били част от цялостния комплект, като те трябва да бъдат в изряден вид;

- В случай, че върнатия продукт е с нарушена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, продукти увредени от токови удари, липсващи аксесоари, сертификат за гаранция, си запазваме правото да решим дали да приемем продукта и също така да приспаднем сумата за възстановяване по нанесените щети на продукта. При такова решение, клиентът ще бъде уведомен при постъпването на продукта в нашия сервиз и неговата проверка;

- Тази услуга не е валидна при покупка на едро (Корпоративни продажби);

- Запазваме правото си да откажем връщането на продукти от клиенти, които използват често тази услуга (по злоупотребяващ начин).

Не могат да бъдат връщани:

* Компютърни програми, Игри и всички продукти, които се предлагат в дигитален формат ( на CD);

* Принтери или мултифункционални устройства, на които е консумативите са били разопаковани;

* Консумативи ( акумулатори, тонери, канцеларски материали и др);

* Продукти, на които е била сменена операционната система или други програми, които са присъствали при доставката на продукта;

* Оборудване защитено от пароли, въведени от потребителя или са конфигурирани по поръчка за потребителски акаунти, който предотвратява привеждане на устройството към първоначалното си състояние от гледна точка на софтуер;

* Стоки по специална поръчка на клиента

* Продукт, който е бил регистриран за гаранция, застраховка, софтуер и др.