В областта на услугите фирмата е специализирана в обслужването и сервизирането на:
Офис техника;
Изграждане и поддръжка на локални и глобални компютърни мрежи;
Абонаментна поддръжка на компютърна техника;
Консултации;

Всички представителни офиси на ПИК Компютър разполагат със собствен сервиз (гаранционен и извънгаранционен) и над двадесет годишен опит.

Услуги и цени:

Услуга Минимално време за ремонт Стандартна поръчка Експресна поръчка
(1 раб. ден)
Стандартно асемблиране на настолен компютър с части закупени от ПИК Компютър 2 работни дни 79 лв. / 40.39 € 99 лв. / 50.62 €
Асемблиране на настолен компютър с висока сложност - висок геймърски клас, конфигурации с водно охлаждане, cable management (правилно полагане на кабели) с части закупени от ПИК Компютър 2 работни дни 119 лв. / 60.84 € 149 лв. / 76.18 €
Асемблиране на настолен компютър с части доставени от клиента в зависимост от сложността - - - - - След направена оферта След направена оферта
Преинсталация на компютърна система със софтуер на клиента (включва и хардуерен тест на памет и хард диск) 4 работни дни 79 лв. / 40.39 € 99 лв. / 50.62 €
Преинсталация на компютърна система със софтуер на клиента и запазване на данните (включва и хардуерен тест на памет и хард диск) 5 работни дни 99 лв. / 50.62 € 129 лв. / 65.96 €
Съхраняване и прехвърляне на данни 5 работни дни 39 лв. / 19.94 € 59 лв. / 30.17 €
Почистване на вируси и SPYWARE 2 работни дни 39 лв. / 19.94 € 49 лв. / 25.05 €
Почистване на офис компютър от прах, смяна на термопаста и смазване на вентилатори. 3 работни дни 49 лв. / 25.05 € 79 лв. / 40.39 €
Почистване на настолен геймърски компютър от прах, смяна на термопаста и смазване на вентилатори. 3 работни дни 69 лв. / 35.28 € 99 лв. / 50.62 €
Почистване на лаптоп от прах, смяна на термопаста и смазване на вентилатори (включва и хардуерен тест на памет и хард диск) 4 работни дни 79 лв. / 40.39 € 119 лв. / 60.84 €
Почистване на лаптоп от прах, смяна на течен метал и смазване на вентилатори (включва и хардуерен тест на памет и хард диск) 5 работни дни След направена оферта След направена оферта
Взимане и транспортиране на компютърна система от адрес на клиента и връщането му. Включва демонтаж/монтаж на техниката. 2 работни дни 59 лв. / 30.17 € - - - - -
Смяна на компонент "Тип 1" (не се налага разглобяване) на лаптоп: RAM памет, хард диск, SSD, вентилатор, клавиатура и др. (не включва стойност на вложени материали) 4 работни дни 48 лв. / 24.54 € 68 лв. / 34.77 €
Смяна на компонент "Тип 2" (налага се задължително разглобяване) на лаптоп: матрица, панти, LCD, LCD кабел, нитована клавиатура и др. (не включва стойност на вложени материали) 4 работни дни 99 лв. / 50.62 € 149 лв. / 76.18 €
Добавяне на компонент за настолен компютър - памет, твърд диск, видео карта (не вкл. стойност на вложени материали) - - - - - 29 лв. / 14.83 € 39 лв. / 19.94 €
Добавяне на компонент за лаптоп - памет, твърд диск (не вкл. стойност на вложени материали) - - - - - 36 лв. / 18.41 € 49 лв. / 25.05 €
Диагностика - лаптоп, компютър, монитор, принтер и др. (заплаща се само при отказ на ремонт) 4 работни дни 35 лв. / 17.90 € 45 лв. / 23.01 €
Инсталация на софтуерен пакет PIC Home - пакет безплатни програми: Win 10/11 Тrial; необходими актуални ъпдейти; всички необходими драйвъри; Avast антивирус; Teams; браузъри за интернет - Chrome, Mozilla; видео/аудио кодеци и плейъри за възпроизвеждане на филми и музика - WinAmp, VLC, Windows Media Player; софтуер за преглеждане на PDF документи - Adobe Reader, Cute PDF; отдалечен достъп - Team Viewer; софтуер за сваляне на торент файлове; офис пакет - Libre/Open Office; разархивиращ софтуер - WinRar. 3 работни дни 79 лв. / 40.39 € 99 лв. / 50.62 €
Инсталация на драйвъри и настройка на компютър 2 работни дни След направена оферта - - - - -
Инсталация и настройка на антивирусна програма 2 работни дни 25 лв. / 12.78 € 25 лв. / 12.78 €
Архивиране на информация на носител предоставен от клиента 2 работни дни След направена оферта - - - - -
Софтуерно възстановяване на данни от повредени носители до 10 работни дни След направена оферта - - - - -
Разрешаване на всички останали софтуерни проблеми неупоменати в ценоразписа се таксуват на час до 5 работни дни 59 лв. / 30.17 € - - - - -
Настройка/инсталация на ел. подпис / до 30 мин. експресно/веднага 39 лв. / 19.94 € - - - - -
Настойка на ел. поща/Microsoft Teams и подобни / до 30 мин. експресно/веднага 29 лв. / 14.83 € - - - - -
Настройка на рутер (на място в офиса на ПИК Компютър) / до 30 мин. експресно/веднага 29 лв. / 14.83 € - - - - -
Mонтиране на вентилатор на лаптоп, с монтажа се почиства от прах и се сменя термопаста (не включва стойност на вложени материали) 4 работни дни 89 лв. / 45.50 € 119 лв. / 60.84 €
Смяна на захранваща букса на лаптоп/таблет 4 работни дни След направена оферта - - - - -
Смяна на захранващ кабел/зарядно на лаптоп 2 работни дни След направена оферта - - - - -
Комбиниране на преинсталиране без запазване на данни и почистване, и профилактика на лаптоп/компютър 4 работни дни 119 / 109 лв. / 60.84 / 55.73 € 149 / 139 лв. / 76.18 / 71.07 €
Комбиниране на преинсталиране със запазване на данни и почистване, и профилактика на лаптоп/компютър 4 работни дни 149 / 139 лв. / 76.18 / 71.07 € 179 / 169 лв. / 91.52 / 86.41 €
Възстановяване на корпуси на преносим компютър 5-8 работни дни 99 лв. / 50.62 € 149 лв. / 76.18 €
Почистване на компоненти на преносим компютър след заливане (включва само почистване и диагностика на компонентите) 5-8 работни дни 99 лв. / 50.62 € 149 лв. / 76.18 €
Посещение на адрес на клиента 1-2 работни дни 79 лв. / 40.39 € - - - - -
Цена на започнат астрономически час - - - - - 59 лв. / 30.17 € - - - - -
Допълнителни услуги Минимално време за ремонт Стандартна поръчка Експресна поръчка
(1 раб. ден)
ESET HOME Security Essential - 1 устройство за 1 година експресно/веднага 79 лв. / 40.39 € - - - - -

Всички посочени цени са в сила от 07.07.2025 г.

Важно:

При прието устройство и отказ на ремонт, след извършена диагностика, клиента дължи 35 лв. / 17.90 €.

ПИК Компютър не инсталира и поддържа нелегален софтуер, и не носи отговорност за проблеми възникнали в резултат на ползването на такъв!

Всички услуги се извършват със софтуер на клиента!

ПИК Компютър не носи отговорност за инсталиран нелицензиран софтуер!

Гаранцията на закупена от ПИК Компютър техника се отнася само и единствено за физическите компоненти и не покрива софтуерни проблеми!

Ремонтиране на техника:

Вид Цена
Монитори След направена оферта
Принтери След направена оферта

Цената е за труд, без евентуално необходими резервни части и се извършва сервизно при спазване на съответните процедури.

За всички други ремонти (включително и на монитори и принтери) цената е варираща и ремонта се извършва само след изричното одобрение от клиента. При успешно завършен ремонт цената на диагностиката се приспада от цялата дължима сума.

Зареждане и рециклиране на касети за всички видове принтери:

Вид Цена
Лазерни След направена оферта

Оторизиран сервиз на DELL експресно обслужване от единия за другия ден!


 

Абонаментната поддръжка на компютърни системи и мрежи е услуга, която представлява ИТ отдел под наем.

Срещу сума, по-малка от месечната заплата на средно квалифициран системен администратор, Вие се ползвате от услугите на цял ИТ отдел:
Системни администратори;
Мрежови администратори;
Администратори на системи за управление на бази от данни;
Хардуерни специалисти;
Уеб дизайнери;

Не плащате осигуровки и получавате данъчно призната фактура, като качеството на услугата е много по-високо.

Абонаментната поддръжка Ви гарантира професионална техническа помощ, без това да повиши разходите на Вашата дейност.

Чрез заплащането на месечна такса екип от специалисти ще се грижи зa работоспособността на Вашите системи и отстраняването на проблеми, които пречат на Вашата дейност. Превантивният характер на поддръжката гарантира минимизиране на риска от проблеми в работата на системите Ви.

Техническата помощ включва администриране на цялата информационна структура на фирмата:
Операционни системи;
Приложен софтуер;
Антивирусна защита;
Поддръжка на всички работни станции и периферни устройства - принтери и скенери, сървъри, мрежа и мрежово оборудване;
Осигуряване на оборотна техника в случай на нужда;

Цената на абонаментната поддръжка се определя от услугите, които искате да ползвате и се договаря на работна среща.

PIC Computer залага на индивидуален подход при работата с всяка отделна фирма и предлага абонаментна поддръжка изцяло съобразена с Вашите специфични ИТ потребности, бюджет и работно време.

Фирмата гарантира на клиентите си надеждност, професионализъм и конфиденциалност при поддръжката на информационните системи.

Месечен абонамент на цени по запитване.


 

Уважаеми клиенти,

С удоволствие Ви съобщаваме, че в магазините на ПИК Компютър вече можете да наемете офис техника, която Ви е нужна за Вашите професионални ангажименти или любителски цели.

Техниката е налична в София, Пловдив и Бургас, а с предварителна заявка се доставя за сметка на клиента до всеки град, в който има наш магазин.

Техника, отдавана под наем:

Вид Цена
Лаптоп, подходящ за всякаква офис и презентационна работа 30 лв. / 15.34 €
Компютър, подходящ за всякаква офис и презентационна работа 20 лв. / 10.23 €
Монитор 19 инча 10 лв. / 5.11 €
Монитор 22 инча 14 лв. / 7.16 €
Проектор 2000-3000 лумена (отличен за изображения с диагонал 366-762 см, за големи зали с повече от 100 души аудитория; може да се използва и в по-малки помещения, с ярка обкръжаваща светлина) 60 лв. / 30.68 €
Екран 10 лв. / 5.11 €
Лазерен принтер (изразходвания консуматив се заплаща допълнително) 15 лв. / 7.67 €
Лазерно мултифункционално устройство (принтер, копир, скенер) 20 лв. / 10.23 €
Навигация 15 лв. / 7.67 €

Цените са за 1 ден, a при поръчка над 5 дни правим допълнителни отстъпки.

Важно: Всяка платена наемна сума ще бъде приспадната от цената на техниката!

Общи условия за отдаване под наем:
Отдаването под наем започва от момента на предоставяне на техниката на наемателя. В специални случаи са възможни изключения, които подлежат на договаряне преди сключване на Договора.

Задължения на наемателя:
Да върне на наемодателя наетата техника, в срока упоменат в договора, в състояние, в което е била вещта в момента на предоставянето ѝ на наемодателя;
Да инструктира работещите с техниката за нейното предназначение, съобразно условията за експлоатация;
Да пази техниката от претоварване.

Наемодателят не носи отговорност за щети, в следствие от неспазване на горепосочените задължения.

Наемателят носи отговорност за повреди възникнали вследствие на:
Употреба на техниката не по предназначение;
Погрешен монтаж на оборудването, от наемателя или трети лица;
Погрешна употреба или небрежност при употребата;
Неподходящи условия за работа на техниката (осветеност, влажност, запрашеност и др.).

Наемодателят носи отговорност за липси и за всички щети по отдаваната техника и е длъжен да ги отстрани за своя сметка. Транспорта на техниката до и от обекта на наемателя е за сметка на наемодателя. Ако по вина или от обекта на наемателя, техниката (уреда) бъде открадната или присвоена, наемателят трябва да възстанови на наемодателя стойността на техниката (уреда).

Същото важи и в случаите, когато наемателя поради причини, различни от посочените преди, не изпълни своето задължение да върне техниката (уреда). Наемателят може да сключи за своя сметка застраховка срещу кражба на наеманата техника. Наемната сума за периода се заплаща предварително. При сключване на договора се оставя депозит до връщането на техниката.

Наемете офис техниката, която Ви е нужна, бързо и лесно!


 

Предлагаме и изграждаме системи за видеонаблюдение на различни видове обекти, съобразени със спецификата и нуждите на всеки един клиент:

В офиси и административни сгради
Съвременния бизнес налага все по-голяма степен на защита на материални и интелектуални ценности. Един от най-сполучливите начини за предотвратяване на злоупотреби е изграждане на ефективно видеонаблюдение в офисното пространство. Допълнително има различни на вид и степен на пречки усложнения - да бъдат покрити различни пространства - лоби зали, асансьори, стълбища, коридори, паркинги; да бъде съобразено видеонаблюдението с различния трафик на служители и други.

В търговски обекти и бензиностанции
Големият приток на клиенти в магазините, аптеки, хипермаркети, МОЛове, бензиностанции обуславя монтиране на системи за видеонаблюдение, което да спомогне за проследяването на обслужването на клиентите.

В складове
За да бъдат предотвратени злоупотреби, човешки грешки, както и за по-голяма безопасност на труда е добре да бъдат изградени системи за видеонаблюдение, които покриват складовите площи.

В барове и заведения
При съвременните системи за видеонаблюдение е възможно да се разпознае автоматично престъпно поведение и да се разпрати на съответните служители, което би било трудно постижимо при обикновеното наблюдение, извършвано от хора, поради многото посетители на подобен род заведения.

В училища и детски центрове
В детски градини, детски центрове, училища, занимални е препоръчително да бъдат изградени съвременни системи за видеонаблюдение за безопасността на децата, както и за по-голямо спокойствие на родители, възпитатели и учители.

В банки и трезори
От изключителна важност е изграждането на системи за видеонаблюдение в такива обекти, в които се борави с валута и ценни книжа. Видеонаблюдението гарантира сигурност и защита на авоарите. Съчетани със система за контрол на достъпа, те увеличават сигурността на банковия клон и трезора.

В игрални зали и казина
При казина, игрални зали и подобни обекти рискът от имуществени вреди, причинени от клиенти, играчи е завишен поради естеството на заведенията. И в тази връзка е желателно да се поддържа система за видеонаблюдение. Практиката показва, че при изградена такава има значително намаление на вредите от страна на клиентите към заведението и от страна на персонала към самите клиенти.

В хотели
Интелигентните системи за видеонаблюдение, контрол на достъпа и анализ могат значително да повишат сигурността на гостите и персонала в хотелите и комплексите за отдих. Наличието им е и предпоставка за повишаване класата на самите заведения.

В домове и частни къщи
Системите за видеонаблюдение се превръщат в осъзната необходимост и за частните потребители. Основно системите покриват входната врата, като осигуряват постоянна видимост и възможност да се избере кой да бъде допуснат. Видеонаблюдението е по-скоро превантивна мярка, като е желателно то да бъде комбинирано с инсталиране на СОТ за пълната обезопасеност на дома.

За да бъде пълно обслужването ние ще:
Проектираме Вашата система за видеонаблюдение;
Изградим Вашата система за видеонаблюдение, използвайки най-сигурните и актуални компоненти;
Поддържаме Вашата система за видеонаблюдение.

Освен всичко друго ние предлагаме:
Наблюдение на общите части на комплекса от локалната охрана;
Възможност за наблюдение на вътрешните помещения през защитен интернет достъп;
Безжични и IP камери, цифрови записващи устройства и компютърни решения.

Системи за пожароизвестяване, пожароизвестителни инсталации:

Проектираме, изграждаме, поддържаме системи за пожароизвестяване, които да сведат риска от пожар, а от там и риска за Вашия живот и имущество до минимум.

Изборът на правилната система за пожароизвестяване зависи до голяма степен от вида и предназначението на сградата: обществени сгради, жилищни сгради, хотели, болници, химически предприятия, ресторанти и др.

Системите за пожароизвестяване са изградени от датчици, централа и звуково-светлинна сигнализация. Те са превантивна мярка и изпълняват следните функции:
Откриване и посочване на пожар в началния стадий от развитието му;
Задействане на алармена сигнализация;
Изпращане на сигнал за пожарна тревога към съответните служби;
Управление на включването и действието на пожарогасителна инсталация и други защитни устройства и/или системи.

Системи за контрол на достъпа:

Ние ще изградим най-подходящата система за контрол на достъпа за Вашия офис, производство, къща, съобразена с всички условия и условности, които биха възникнали.

Предлагаме изграждане на:
Системи за контрол на достъпа, които контролират пропускателния режим и работното време чрез съвременни технологии за оторизация - RFID и биометрия, които да дават определени права на достъп до определени обекти и/или защитени зони в тях;
Бариери и врати, подходящи както за малки обекти, така и за жилищни комплекси, туристически комплекси, малки и големи предприятия, многоетажни и обществени паркинги и др.

Инсталирането на системи за контрол на достъп включва различни опции: фотоклетки, чипове, безконтактни карти, радио-контрол и др.

Доверете се на професионализма ни!


 

ТАЗИ УСЛУГА В МОМЕНТА НЕ Е АКТИВНА!

гаранция

За да спите спокойно, ние Ви предлагаме да закупите едногодишна допълнителна гаранция, която:

Покрива всичко описано в стандартна производствена гаранция (упоменато в гаранционната карта на уреда).

Допълнителната гаранция започва да тече веднага след края на стандартната гаранция.

Допълнителната гаранция се обслужва само от ПИК Компютър ООД.

Допълнителната гаранция е валидна при представяне на оригинален документ за покупка и документ за допълнителна гаранция.

Допълнителната гаранция не е застрахователно събитие и покрива ремонтите на компютъра/лаптопа, без замяната му с нов.

Допълнителната гаранция не се разпростира върху софтуер, софтуерни приложения и софтуерни проблеми.

Допълнителната гаранция не покрива консумативи, батерии, кабели, захранвания, адаптери, софтуер, чанти и др., т.e. всички части извън уреда и отделяеми от него.

Допълнителната гаранция е продължение на основната производствена гаранция, в този смисъл покрива безплатно само фабрични дефекти. Резервни части, дефектирали по вина на клиента, се заплащат от него.

Допълнителната гаранция влиза в сила само, след като компютъра бъде предоставен за профилактика (на преференциална цена от 18 лв. / 9.20 €) и преглед до 1 месец преди изтичане на основната му гаранция.


 

Какво е презареждане? Основно почистване и зареждане с качествен тонер, смяна или програмиране на чип там, където е необходимо.

Какво е рециклиране? Основно почистване на касетката, подмяна на барабан, ролка и почистващ нож, зареждане с качествен тонер.

Марка Пълнене и рециклиране на тонер касети Минимално време за изпълнение Стандартна поръчка Експресна поръчка
(1 раб. ден)
HP От 1500 до 2000 копия при 5% запълване 2 работни дни 36 лв. / 18.41 € 49 лв. / 25.05 €
CANON От 1500 до 2000 копия при 5% запълване 2 работни дни 36 лв. / 18.41 € 49 лв. / 25.05 €
BROTHER От 1500 до 2600 копия при 5% запълване 2 работни дни 38 лв. / 19.43 € 52 лв. / 26.59 €
От 8000 до 10600 копия при 5% запълване 2 работни дни 54 лв. / 27.61 € 69 лв. / 35.28 €
SAMSUNG До 1000 копия при 5% запълване 2 работни дни 38 лв. / 19.43 € 52 лв. / 26.59 €
KYOCERA От 8000 до 10600 копия при 5% запълване 2 работни дни 54 лв. / 27.61 € 69 лв. / 35.28 €
- Смяна на барабан 2 работни дни 10 лв. / 5.11 € 15 лв. / 7.67 €
Марка Модел Презареждане Рециклиране
BROTHER DCP 1510, DCP 1512, HL 1110, HL 1112, MFC 1810, HL 2140, 2150N, 2170W 36 лв. / 18.41 € 46 лв. / 23.52 €
MFC 7420, 7820N, DCP 7010, 7025, DCP 7060, MFC 7360, 7460 серия 48 лв. / 24.54 € 58 лв. / 29.65 €
MFC 8110, DCP 8110DN, MFC 8510DN, MFC 8520DN, DCP 8250DN, MFC 8950DW 59 лв. / 30.17 € 69 лв. / 35.28 €
HP LJ MFP M1130, M1132, M1210, M1212, P1102, P1102W 36 лв. / 18.41 € 46 лв. / 23.52 €
LJ1160, 1320se 48 лв. / 24.54 € 58 лв. / 29.65 €
1005, 1006, 1120, 2015, 1505, M1120, M1319, M1522 59 лв. / 30.17 € 69 лв. / 35.28 €
SAMSUNG SCX 4521, 4321, ML1610, 161x серия, ML1710, 1740, 1750, 1510, 1410 36 лв. / 18.41 € 46 лв. / 23.52 €
5100, SF530, 531P, 535e, 515, Msys5100P 59 лв. / 30.17 € 69 лв. / 35.28 €
CANON MF 4010, 4120, 4140, 4150, 4270, 4660PL, 4690PL 36 лв. / 18.41 € 46 лв. / 23.52 €
XEROX PE114, PE220, 3119, 3117, 3200 48 лв. / 24.54 € 58 лв. / 29.65 €
DELL 1600N 59 лв. / 30.17 € 69 лв. / 35.28 €

За всички неупоменати модели на принтери и тонер касетки моля позвънете за цена!

ПОРЪЧАЙ ТУК

Ние гарантираме 100%:
Всяка касетка, която зареждаме ще направи необходимия брой копия, колкото е нейния капацитет.
Всички разпечакти ще са ясно четливи, без зацапване и повтаряне.
Безплатно отстраняване на проблем възникнал със заредена или рециклирана при нас касета.

За ваше улеснение:
Безплатна доставка за Пловдив и Бургас! Ние ще вземем касетката от Ваш адрес, ще я заредим и върнем до 24 часа.
В случай на налична оборотна касетка ще Ви предоставим такава.
Ще Ви консултираме в избора на техника и как може да минимизирате Вашите разходи, както и да оптимизирате Вашето време.

На нас се довериха:
РИОКОЗ - Пловдив
ДКЦ 5 - Пловдив
ДКЦ 1 - Пловдив
Басейнова дирекция - Пловдив
Мебел Дизайн
Мото Пфое
Форма Вита България
Растителна защита - Пловдив

ОПИТАЙТЕ И ВИЕ!

Твоята количка