В областта на услугите фирмата е специализирана в обслужването и сервизирането на офис техника, изграждане и поддръжка на локални и глобални компютърни мрежи, абонаментна поддръжка на компютърна техника, консултации, хостинг, изработване на web сайтове и други.

Всички представителни офиси на PIC computer разполагат със собствен сервиз (гаранционен и извънгаранционен) и десет годишен опит.

Услуги и цени на PIC computer:

 

Услуга Минимално време за ремонт Срандартна
Поръчка
Експресна за
1 раб. ден
Преинсталация на компютърна система със софтуер на клиента ( включва и хардуерен тест на памет и хард диск ) 2 работни дни
30 лв.
45 лв.
Преинсталация на компютърна система със софтуер на клиента и запазване на данните
( включва и хардуерен тест на памет и хард диск )
3 работни дни
36 лв.
54 лв.
Почистване на вируси и SPYWARE 2 работни дни
18 лв.
27 лв.
Почистване на настолен компютър от прах, смяна на термо-паста и смазване на вентилатори. 2 работни дни
18 лв.
27 лв.
Почистване на преносим компютър от прах, смяна на термо-паста и смазване на вентилатори
( включва и хардуерен тест на памет и хард диск )
2 работни дни
36 лв.
54 лв.
Взимане и транспортиране на компютърна система от адрес на клиента и връщането му. 2 работни дни
30 лв.
45 лв.
Смяна на компонент "Тип 1" на преносим компютър: хард диск, вентилатор, клавиатура и др.
(не включва стойност на вложени материали)
2 работни дни
18 лв.
27 лв.
Смяна на компонент "Тип 2" на преносим компютър: матрица, панти, LCD кабел и др.
(не включва стойност на вложени материали)
2 работни дни
36 лв.
54 лв.
ВАЖНО: • При прието устройство и отказ на ремонт, след извършена диагностика,
                 клиента дължи 18 лв.
                 • Пик компютър не инсталира и поддържа нелегален софтуер, и не носи
                 отговорност за проблеми възникнали в резултат на ползването на такъв.
                 • Максимално време за ремонт - 5 РАБОТНИ ДНИ.

 

- - - - - -
 
 
18 лв.
 
 
- - - - - -

 

Отремонтирането на монитори обикновено е на стойност от 55 лв. до 80 лв. за части и труд и се извършва сервизно при спазване на съответните процедури.

Принтери се отремонтират успешно на цени обикновено до около 30-45 лв за труд (без евентуално необходими резервни части).

За всички други ремонти (включително и на монитори и принтери) цената е варираща и ремонта се извършва само след изричното одобрение от клиента. При успешно завършен ремонт цената на диагностиката се приспада от цялата дължима сума.
 

Посещение на адрес на специалист във вашия дом или офис за отстраняване на проблем:
25 лв. за самото посещение и 15 лв. на започнат астрономически час.

Всички услуги се извършват със софтуер на клиента!!!
1. ПИК КОМПЮТЪР не носи отговорност за инсталиран нелицензиран софтуер!!!
2. Гаранцията на закупена от ПИК КОМПЮТЪР техника се отнася само и единствено за физическите компоненти и не покрива софтуерни проблеми!!!

Зареждане и рециклиране на касети за всички видове принтери:

Лазерни от 29 лв. до 45 лв.
Мастилено струйни от 5 лв.  до 18 лв.
 

!!! Оторизиран сервиз на DELL експресно обслужване от единия за другия ден



Абонаментната поддръжка на компютърни системи и мрежи е услуга, която представлява ИТ отдел под наем:
Срещу сума, по-малка от месечната заплата на средно квалифициран системен администратор, Вие се ползвате от услугите на цял ИТ отдел (системни администратори, мрежови администратори, администратори на системи за управление на бази от данни, хардуерни специ- алисти иуеб дизайнери); не плащате осигуровки и получавате данъчно призната фактура, като качеството на услугата е много по-високо.

Абонаментната поддръжка Ви гарантира професионална техническа помощ, без това да повиши разходите на Вашата дейност. 

Чрез заплащането на месечна такса екип от специалисти ще се грижи зa работоспособността на Вашите системи и отстраняването на проблеми, които пречат на Вашата дейност. Превантивният характер на поддръжката гарантира минимизиране на риска от проблеми в работата на системите Ви. Техническата помощ включва администриране на цялата информационна структура на фирмата-операционни системи, приложен софтуер, антивирусна защита, поддръжка на всички работни станции и периферни устройства – принтери и скенери, сървъри, мрежа и мрежово оборудване, както и осигуряване на оборотна техника в случай на нужда. Цената на абонаментната поддръжка се определя от услугите, които искате да ползвате и се договаря на работна среща. 

PIC Computer залага на индивидуален подход при работата с всяка отделна фирма и предлага абонаментна поддръжка изцяло съобразена с Вашите специфични ИТ потребности, бюджет и работно време. 

Фирмата гарантира на клиентите си надеждност, професионализъм и конфиденциалност при поддръжката на информационните системи.

Месечен абонамент на цени: от 10 лв. до 25 лв. на компютърна система .


Уважаеми клиенти,

С удоволствие ви съобщаваме, че в магазините на ПИК компютър вече можете да наемете офис техника, която ви е нужна за вашите професионални ангажименти или любителски цели. 
Техниката е налична в София, Пловдив и Бургас, а с предварителна заявка се доставя за сметка на клиента до всеки град, в който има наш магазин.

Техника, отдавана под наем 

цените са за 1 ден, при поръчка над 5 дни правим допълнителни отстъпки

Компютър, подходящ за всякаква офис и презентационна работа
20 лв.
Монитор 19"
10 лв.
Монитор 22"
14 лв.
Лаптоп, подходящ за всякаква офис и презентационна работа
30 лв.
Проектор 2000 - 3000 lumen: проектор, отличен за изображения с диагонал 366 cm - 762 cm, за големи зали с повече от 100 души аудитория. 
Може да се използва и в различни по-малки помещения, с ярка обкръжаваща светлина
60 лв.
Екран
10 лв.
Лазерен принтер /изразходвания консуматив се заплаща допълнително/
15 лв.
Лазерно мулти устройство /принтер, копир, скенер/
20 лв.
Навигация
15 лв.

Важно: Всяка платената наемна сума ще бъде приспадната от цената на техниката !!!

Общи условия за отдаване под наем
Отдаването под наем започва от момента на предоставяне на техниката на наемателя. В специални 
случаи са възможни изключения, които подлежат на договаряне преди сключване на Договора. 

Задължения на наемателя:
• да върне на наемодателя наетата техника, в срока упоменат в договора, в състояние, в което е 
била вещта в момента на предоставянето й на наемодателя; 
• да инструктира работещите с техниката за нейното предназначение, съобразно условията за 
експлоатация; 
• да пази техниката от претоварване; 
• наемодателят не носи отговорност за щети, в следствие от неспазване на горепосочените 
задължения.

Наемателят носи отговорност за повреди възникнали вследствие на:
• употреба на техниката не по предназначение;
• погрешен монтаж на оборудването, от наемателя или трети лица; 
• погрешна употреба или небрежност при употребата; 
• неподходящи условия за работа на техниката (осветеност, влажност, запрашеност и др.).

Наемодателят носи отговорност за липси и за всички щети по отдаваната техника и е длъжен 
да ги отстрани за своя сметка. Транспорта на техниката до и от обекта на наемателя е за сметка
на наемодателя. Ако по вина или от обекта на наемателя, техниката (уреда) бъде открадната или 
присвоена, наемателят трябва да възстанови на наемодателя стойността на техниката (уреда). 

Същото важи и в случаите, когато наемателя поради причини, различни от 
посочените преди, не изпълни своето задължение да върне техниката (уреда). 
Наемателят може да сключи за своя сметка застраховка срещу кражба на наеманата техника.
Наемната сума за периода се заплаща предварително. 
При сключване на договора се оставя депозит до връщането на техниката.

 


Видеонаблюдение

Предлагаме и изграждаме системи за видеонаблюдение на различни видове обекти, съобразени със спецификата и нуждите на всеки един клиент:

в офиси, административни сгради

Съвременния бизнес налага все по-голяма степен на защита на материални и интелектуални ценности. Един от най-сполучливите начини за предотвратяване на злоупотреби е изграждане на ефективно видеонаблюдение в офисното пространство. Допълнително има различни на вид и степен на пречки усложнения – да бъдат покрити различни пространства – лоби зали, асансьори, стълбища, коридори, паркинги; да бъде съобразено видеонаблюдението с различния трафик на служители и други.

 

в търговски обекти и бензиностанции

Големият приток на клиенти в магазините, аптеки, хипермаркети, МОЛове, бензиностанции обуславя монтиране на системи за видеонаблюдение, което спомогне за проследяването, обслужването на клиентите.

 

в складове

За да бъдат предотвратени злоупотреби, човешки грешки, за по-голяма безопасност на труда е добре да бъдат изградени системи за видеонаблюдение, които покриват складовите площи

 

в барове и заведения

При съвременните системи за видеонаблюдение е възможно да се разпознае автоматично престъпно поведение и да се разпрати на съответните служители, което би било трудно постижимо при обикновеното наблюдение, извършвано от хора, поради многото посетители на подобен род заведения.

 

в училища и детски центрове

В детски градини, детски центрове, училища, занимални е препоръчително да бъдат изградени съвременни системи за видеонаблюдение за безопасността на децата, както и за по-голямо спокойствие на родители, възпитатели и учители

 

в банки и трезори

От изключителна важност е изграждането на системи за видеонаблюдение в такива обекти, в които се борави с валута и ценни книжа. Видеонаблюдението гарантира сигурност и защита на авоарите. Съчетани със система за контрол на достъпа увеличават сигурността на банковия клон и трезора.

 

в игрални зали и казина

При казина, игрални зали и подобни обекти рискът от имуществени вреди, причинени от клиенти, играчи е завишен поради естеството на заведенията. И в тази връзка е желателно да се поддържа система за видеонаблюдение. Практиката показва, че при изградена такава има значително намаление на вредите от страна на клиентите към заведението и от страна на персонала към самите клиенти.

 

в хотели

Интелигентните системи за видеонаблюдение, контрол на достъпа и анализ могат значително да повишат сигурността на гостите и персонала в хотелите и комплексите за отдих. Наличието им е и предпоставка за повишаване класата на самите заведения.

 

в домове и частни къщи

Системите за видеонаблюдение се превръщат в осъзната необходимост и за частните потребители. Основно системите покриват входната врата, като осигуряват постоянна видимост и възможност да се избере кой да бъде допуснат. Видеонаблюдението е по-скоро превантивна мярка, като е желателно то да бъде комбинирано с инсталиране на СОТ за пълната обезопасеност на дома.

 

За да бъде пълно обслужването ние ще:

- Проектираме Вашата система за видеонаблюдение

- Изградим Вашата система за видеонаблюдение, използвайки най-сигурните и актуални компоненти

- Поддържаме Вашата система за видеонаблюдение

 

Освен всичко друго ние предлагаме:

- Наблюдение на общите части на комплекса от локалната охрана

- Възможност за наблюдение на вътрешните помещения през защитен интернет достъп

- Безжични и IP камери, цифрови записващи устройства и компютърни решения

 

Системи за пожароизвестяване, пожароизвестителни инсталации

 

Проектираме, изграждаме, поддържаме системи за пожароизвестяване, които да сведат риска от пожар, а от там риска за Вашия живот и имущество до минимум.

Изборът на правилната система за пожароизвестяване зависи до голяма степен от вида и предназначението на сградата: обществени сгради, жилищни сгради, хотели, болници, химически предприятия, ресторанти и др.

Системите за пожароизвестяване са изградени от датчици, централа и звуково-светлинна сигнализация. Те са превантивна мярка и изпълняват следните функции:

- откриване и посочване на пожар в началния стадий от развитието му

- задействане на алармена сигнализация

- изпращане на сигнал за пожарна тревога към съответните служби

- управление на включването и действието на пожарогасителна инсталация и други защитни устройства и/или системи.

 

 

Системи за контрол на достъпа

Доверете се на професионализма ни!

Ние ще изградим най-подходящата система за контрол на достъпа за Вашия офис, производство, къща, съобразена с всички условия и условности, които биха възникнали.

Предлагаме изграждане на:

- системи за контрол на достъпа, които контролират пропускателния режим и работното време чрез съвременни технологии за оторизация - RFID и биометрия, които да дават определени права на достъп до определени обекти и/или защитени зони в тях.

- бариери; врати, подходящи както за малки обекти, така и за жилищни комплекси, туристически комплекси, малки и големи предприятия, многоетажни и обществени паркинги и др.

Инсталирането на системи за контрол на достъп включва различни опции: фотоклетки, чипове, безконтактни карти, радио-контрол и други

 



Още едно предложение, специално за Вас!
За да спите спокойно, ние ВИ предлагаме да закупите едногодишна допълнителна гаранция, която:
1. Покрива всичко описано в стандартна производствена гаранция /упоменати в гаранционната карта на уреда/
2. Допълнителната гаранция започва да тече веднага след края на стандартната гаранция
3. Допълнителната гаранция се обслужва само от ПИК компютър ООД
4. Допълнителната гаранция е валидна при представяне на оригинален документ за покупка и документ за допълнителна гаранция
5. Допълнителната гаранция не е застрахователно събитие и покрива ремонтите на компютъра/лаптопа, без замяната му с нов
6. Допълнителната гаранция не се разпростира върху софтуер, софтуерни приложения и софтуерни проблеми
7. Допълнителната гаранция не покрива консумативи, батерии, кабели, захранвания, адаптери, софтуер, чанти и др. - тоест и всички части извън уреда и отделяеми от него
8. Допълнителната гаранция е продължение на основната производствена гаранция в този смисъл покрива безплатно само фабрични дефекти. Резервни части, дефектирали по вина на клиента, се заплащат от него
9. Допълнителната гаранция влиза в сила само след като компютъра бъде предоставен за профилактика /на преференциална цена от 18 лв./ и преглед до 1 месец преди изтичане на основната му гаранция


 

ПРИНТЕР

ПРЕЗАРЕЖДАНЕ

РЕЦИКЛИРАНЕ

HP: 1010/1018/1020/      

CANON: 4150/LBP3200/3110/5630/5650/    SAMSUNG: 1710/1510/SCX 4016/4116/4216/

25

35

HP:  1120/2727//5L/6L/1100/1200         

XEROX: PE114/PE220/3119/ 3117/3200

30

40

HP:1005/1006/1120/2015/1505/M1120/M1319/M1522
DELL: 1600N

SAMSUNG:5100/SF530/531P/535e/515/Msys5100P

35

50

 

Цените са без начислен ДДС!

За всички не споменати модели на принтери и тонер касетки моля позвънете за цена!

 

 

Поръчай

 

 

СПЕЦИАЛНА ПРОМОЦИЯ:

В случай че заредите 2 тонер касетки наведнъж ще ви подарим пакет хартия от 500 листа.

 

 

Какво е презареждане: основно почистване и зареждане със качествен тонер, смяна или програмиране на чип там където е необходимо.

 

Какво е рециклиране: основно почистване на касетката, подмяна на барабан,ролка и почистващ нож, зареждане със качествен тонер.

 

Ние гарантираме 100%:

  • - всяка касетка която зареждаме ще направи необходимия брой копия, колкото е нейния капацитет.
  • - всички разпечакти ще са ясно четливи, без зацапване и повтаряне.
  • - Безплатно отстраняване на проблем възникнал с заредена или рециклирана при нас касета.

 

За ваше улеснение: Безплатна доставка за Пловдив и Бургас: Ние ще вземем касетката от ваш адрес, ще я заредим и върнем до 24 часа. В случай на налична  оборотна касетка ще Ви предоставим такава. Ще Ви консултираме в избор на техника и как може да минимизирате вашите разходи и оптимизирате вашето време.

 

На нас се довериха: РИОКОЗ Пловдив, ДКЦ – 5 Пловдив, ДКЦ – 1, Пловдив, Басейнова дирекция –Пловдив, Мебел дизайн, Мото Пфое, Форма вита България, Растителна защита –Пловдив и др.

 

ОПИТАЙТЕ И ВИЕ!

 

За всеки нов клиент който не е сигурен в качеството предлагаме да ви заредим първата касетка за наша сметка !