Рекламации
Най-лесния и бърз начин да заявите рекламация е като се обадите на съответния сервиз, посочен в гаранцията на закупения от Вас продукт. Нашите колеги ще Ви запознаят със случаите, в които имате право да предявите такава, както и документите, които е необходимо да приложите при предявяването на рекламация. Всичко най-важно за упражняване правото на Рекламация може да откриете и в следващите редове:
РЕКЛАМАЦИИ и тяхното предявяване според Закона за защита на потребителите
35.1. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното/поръчаното, когато след доставката, са открити несъответствия с договора за продажба.
35.2. Потребителят има право да предяви рекламация на стоката, независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката или услугата.
35.3. Когато удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, „ПИК КОМПЮТЪР ООД“ ще запази на потребителя първоначалните гаранционни условия.
35.4. При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното или за отбив от цената при условията и по реда на чл. 113 и 114 от Закона за защита на потребителите.
35.5. Рекламацията се подава устно на посочения от „ПИК КОМПЮТЪР ООД“ телефон или писмено чрез, посочения имейл, по поща или подадена до адреса на дружеството. “ПИК КОМПЮТЪР ООД“ представя на сайта си достъп до формуляр за рекламация.
35.6. При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес, телефон и email за контакт.
35.7. При подаване на рекламация потребителят задължително следва да приложи и документите, на които се основава претенцията, а именно:
а. касова бележка или фактура;
б. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
в. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
35.8. Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното, както и след изтичането и на срока на годност.
35.9. Срокът спира да тече през времето, необходимо за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.
35.10. Ако “ПИК КОМПЮТЪР ООД“ е предоставил търговска гаранция на стоката и срокът на гаранцията е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламацията по ал. 1, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.
35.11. Предявяването на рекламация не е пречка за предявяване на иск.
35.12. „ПИК КОМПЮТЪР ООД“ поддържа регистър на предявените рекламации. На Потребителя се изпраща документ на посочения от него имейл, в който е посочен номера на рекламацията от регистъра и вида на стоката.
35.12. Когато „ПИК КОМПЮТЪР ООД“ удовлетвори рекламацията, издава акт за това, който се съставя в два екземпляра, и предоставя задължително един екземпляр на Потребителя.
Информация за всички гаранционни сервизи:
✓ Ако продуктът Ви все още е в гаранция и има нужда от гаранционно обслужване, можете директно да го изпратите на официалния гаранционен сервиз на съответната марка.
Dell
Dell техническа поддръжка
тел.: 00800 1104478 (на цената на един градски разговор за цялата страна)
ПИК Компютър - Пловдив, България
адрес: ул. "Богомил" 91
тел.: 0892 770 880
ПИК Компютър - Бургас, България
адрес: ж.к. Изгрев бл. 53
тел.: 0898 774 428
Asus, Acer
Вюпойнт ООД
град: София, България
адрес: бул. "Арсеналски" 81А
тел.: (+359 2) 988 9170, 988 9171; (+359 2) 963 128, 963 1705
MOST Computers
град: София, България
адрес: бул. "Шипченски проход" 37, бл. 240
тел.: 0700 144 11
AOC, EIZO, IIYAMA
Тех Вижън ЕООД
град: София, България
адрес: ул. "Мюнхен" 8
тел.: 02 97 999 35; 0886 002 560; 0885 666 826
LG
MOST Computers
град: София, България
адрес: бул. "Шипченски проход" 37, бл. 240
тел.: 0700 144 11
LG техническа поддръжка
тел.: 0700 154 54
Philips (монитори)
ЛМ Сервиз ООД
град: София, България
адрес: ж.к. Дружба 1, ул. "Кап. Димитър Списаревски" 3, ет. 2; БЦ Глобъл Индустри
тел.: 02 423 89 89
имейл: [email protected]
Lexmark
Европринт Сервиз ЕООД
град: София, България
адрес: ж.к. Дружба 1, ул. "Кап. Димитър Списаревски" бл. 129
тел.: 02 974 4661, 02 975 7499
Canon (принтери)
Кантек ЕООД
град: София, България
адрес: бул. "Никола Петков" № 81
тел.: 0 700 42 555
КИНТЕК ООД
град: София, България
адрес: ж.к. Студентски град бл. 61Б - подблоково помещение
тел.: 02 961 72 77, 02 961 72 78, 0887 432 429, 0887 246 387
имейл: [email protected]
Fujitsu
Вюпойнт ООД
град: София, България
адрес: бул. "Арсеналски" 81А
тел.: 02 988 9170, 02 988 9171
Контракс ЕООД
град: София, България
адрес: ул. "Тинтява" 13
тел.: 02 960 97 77
HP
CNsys PLC
тел.: 0700 16 036
имейл: [email protected]
ЛИРЕКС БГ
тел.: 0800 20 199
имейл: [email protected]
Paraflow Communications Ltd.
тел.: 0700 10 887
имейл: [email protected]
Apple
Creative Center
град: София, България
адрес: бул. "Черни Връх" 65А
тел.: 0700 20 915
Lenovo (ThinkPad)
IBS Bulgaria
град: София, България
адрес: ул. "Св. Пимен Зографски" 4
тел.: 0700 11444
Lenovo (IdeaPad), Prestigio, HannsG/HannSpree, Razer, Canyon, SpeedLink, Cougar
Вюпойнт ООД
град: София, България
адрес: бул. "Арсеналски" 81А
тел.: (+359 2) 988 9170, 988 9171; (+359 2) 963 128, 963 1705
MSI, Huawei, Samsung, Xiaomi (смартфони), Alcatel
Сръчко Сервиз ЕООД
град: София, България
адрес: бул. "Проф. Цветан Лазаров" № 10
тел.: (+359 2) 9700970
Xiaomi (смарт гривни, смарт часовници, периферия)
Бушона ЕООД
град: София, България
адрес: ул. "Искър" 49 и 55
тел.: (+359 2) 9836313, 0896 665 683
Sony
ЛАС Сервиз ООД
град: София, България
адрес: ж.к. Стрелбище бл. 1
тел.: 0700 17 18 0
Стемарк
град: София, България
адрес: ул. "Проф. Христо Вакарелски" 11, бл. 5, магазин 1
тел.: +3592 962 1215